onsdag 6 juni 2007

"Morgondopp"

Vi vaknade klockan 10 imorse.
Och då ville Anna fortfarande bada!
Och det kan jag liksom förstå, det var överhett i gästhuset.
Vi dog nästan.
Så vi bestämde oss för att gå ner till Stamsjön, och ta ett "morgondopp". Var typ där vid 11 och då var det liksom inte morgon längre, men WTF!
Så vi badade, eller inte vi. Jag, Anna och Bella badade. Men är man klen som C så är man, det är lugnt liksom, jag accepterar det. Haha, men klen är hon fan!
Hur som helst, om man inte får bada, så får man agera kameraman istället.
Så det gjorde C. Tog typ tusen bilder på mig när jag hoppade, dök och grejade.
Haha.
Så solade vi i typ 30 minuter, och sedan bestämde vi oss för att gå hem.
Väl hemma städade jag och Anna där ute, medan Bella och C försökte göra pannkakor till frukost.
Frukosten serverades sedan 13.40.
Så det blev en konstig dag idag.

Men nu kommer snart A och R så att vi kan dra till Rydsberg!
Så kommer Anna dit också!

Inga kommentarer: