söndag 27 januari 2008

Klädd för fest.

Okej, igår hade jag kalas.
Jag fyller sjutton på tisdag, och därför festligheter.
Tss. Och när det är festligheter då ska man köpa nya
kläder. Vilket jag gjorde.
Jag ska lägga in en bättre bild än denna, men just nu har jag ingen.
Denna köpte jag i förrgår. Det är en klänning och en vit t-shirt med puffärmar
under. "Rosetten" över brösten är i orange färg. (:
Så igår hade jag på mig detta och ett par svarta strumpbyxor.

Frisyren hade min favortfrisörska (okej, not yet, but soon) gjort.
Hon tuperade min lugg jätte mkt och sedan tuperade jag lite underhår.
Till sist fick ett par skruvlockar göra pricken över i:et.

Bilder från festen kommer!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man ser inte så bra...

Sanna sa...

Ne jag vet. Jag skulle kunna publicera en ny post som visade lite bättre hur jag såg ut (: