torsdag 28 februari 2008

Aj aj aj.

Jag solade idag. Och jag hade inte beställt någon tid. Good work Sanna.
Normaleffekt brukar jag ha, men jag hade ju som sagt inte beställt tid så jag fick ta det som fanns; Starkaste eller näst starkaste. Det fick bli näst starkaste, jag kastar mig inte in i ett solarium som har högsta effekt. Det tål inte min kropp.
Men tror ni att jag tålde näst starkaste då? Nej, klart jag inte gjorde.
När jag låg där kände jag riktigt hur det brände på vaderna och baksida låren.
Men jag höll ut.
Och nu är jag massa röd.
Hmm.. det ser visserligen ganska brunt ut. Men det får lägga sig. Kroppen har sagt ifrån efter solningen - jag blev yr och hade huvudvärk.
Men nästa vecka gäller det igen. På normaleffekt.
Glöm inte att beställa tid, Sanna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

bra gjort :)

Sanna sa...

tack ;D