fredag 15 februari 2008

ÅH JA!




Jag har varit på Frölunda Torg och shoppat lite med min kära mor idag.
YAY!
Jag köpte ett par svarta 96 G-Star Raw jeans och ett par blåa Levi's, och dessutom ett par underbara skor från Bianco Footwear. Där fanns massa andra skor som jag gärna vill ha.
Vi var på JC och köpte jeansen, mamma känner de som jobbar där - jag med. Jag praoade där för ett tag sen. Hur som helst så fick vi ju superbra hjälp då och jag tänkte att denna gången ska jag bara köpa något jag verkligen vill ha. Så jag provade ungefär 15 modeller, och till slut föll jag för Levi'sen och 96orna.
Det är ändå typ... jag tycker ändå att Bianco Footwear har hyfsade priser. Jag har alltid trott att det är aaasdyrt där - så jag har typ inte ens gått in i affären eller gett det en chans. Men så gick vi bara förbi och jag föll pladask.
Tillsammans med den smala läder-silver-tråden som utgör skosnöret sitter det en smal, turkos sjal. Det gör att hela skon bli speciell och både färsch, söt och tuff.
Passar mig perfekt med andra ord. Har typ kollat in ett par som jag tror jag ska köpa när lönen kommer - om jag har råd, dvs.
Hur som helst.
Här är bilder på mina inköp ;D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag måste se dem.

Sanna sa...

Klart du får, bara jag visste vem du var ;D