torsdag 28 februari 2008

Irak: "Är du singel?"

På FN-rollspelet idag hade vi väldigt roligt, fast ändå inte. Liksom - jag tyckte det var väldigt intressant. Men det roligaste var ändå när jag skulle skicka en lapp till Irak och jag frågade Axel vart Irak satt. Då svarade han:
- Jag vet inte, och jag tänker aldrig mer gå dit för de skickade en lapp till mig och undrade om jag var singel.
Det var verkligen det roligaste. Jag fick ta alla lappar till och från Irak efter det. Hur som helst...

Nu på kvällen myste jag och L på vattenpalatset med några andra pojkar. En stund. Vi pratade massa typ om FN-rollspelet, IV-val och sånt. Det var kul - längesen jag träffade de andra.
Men det mysigaste var att vara med älskling. Han är bäst helt enkelt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, stackars Axel (a)

Sanna sa...

Haha, ja ;P vägrade ju gå dit sedan ^^

Anonym sa...

det låter ganska kul fas jag fatta inte riktigt

Sanna sa...

haha ;P lite svårt att förklara ;D