måndag 25 februari 2008

Sofia gästbloggar

sannaa . ´ ludwigsebastianwingsjöelmehed. [ v säger:
Sofia, vill du gästblogga på min blogg? ;D

- självklart vill jag det.
Det är ju en ära liksom. Okej att jag inte skriver bra, men att hon frågade mig  hihi. Inte för att jag vet vad jag kan skriva om men. Hm. Jag kan skriva the Sanna & Sofia story ?
Det kör vi på. Okej. Sommaren 2007 så hörde man mycket prat från en tjej som heter Bella om någon jättebra och snäll person som hette Sanna. Hon var bäst och underbar på alla sätt och vis.
Hon hade gjort si och så den gången och sagt si och så den andra gången. Men jag visste fortfarande inte vem det var. Det var som att jag kände flickan fast aldrig träffat henne eftersom Bella prata om henne hela tiden. Varken jag eller Sanna kommer ihåg första gången vi träffades (?) konstigt nog. Men i vilket fall. jag träffade henne en gång på deras innebandyträning, men då visste jag inte att de var hon som var den berömda Sanna, men hon var verkligen hur trevlig som helst. Vi snacka på rätt mycket även om vi inte kände varandra. Okej. I typ 10 min. men sedan träffades vi i stan när Bella och Sanna skulle på gothia, sedan följde jag med Bella hem till henne en gång och så vidare. Sedan en gång, några dagar innan skolan skulle börja så träffade jag & min kompis Lina Sanna, Anna, Bella och några till inne i stan. Så började vi snacka skola, ny klass, nytt gymnasium. Jag visste ju att Sanna skulle börja på Samskolan, men hon hade tydligen lite beslutsångest över det hela. Så jag sa ”byt till lerum, byt till lerum” så skulle hon tänka på det. Men sedan 1 vecka senare var hon en medlem av sp1c.
Hon kom in i klassen väldigt fort, och i blev ett litet tjejgäng; jag, Freya, Pernilla, Sanna, Carre, Kimberly, Louise. Hur mysigt som helst (95% iaf) . Vi hade en tjejmiddag, som tyvärr blev lite mindre lyckad i slutet, men vi var glada för det. Jag och Sanna har gjort en musikvideo som var hur grym som helst ^^ haha. Vi har ändå lärt känna varandra väldigt bra på så kort tid. Man kan ju tänka ”tänk vad som hade hänt om Sanna inte hade börjat på Lerum?” hade hon fortfarande varit den där omtalande Sanna som gick på samskolan med toppbetyg?
Det är en fråga som jag nog aldrig kommer kunna svara på. Men du är en underbar vän Sanna (:
Tack för mig!


Double S

4 kommentarer:

Sofia sa...

hihih (a) kan inte du gästskriva på min då? haha, även ifall det bara är du och anna som har kollat på den. men de e ju asballt att ha så (a) syns imorn gullet <3

Sanna sa...

ja klart jag kan (:
skickar ett mail <3

Anonym sa...

fint kort

Sanna sa...

tack tack ;D