måndag 17 mars 2008

Alltså. Jag blir så trött - 2

Jag blir trött på en annan sak.
Förutom att bilddagboken typ inte fungerar - men den nya versionen är ju snygg.

Hur som helst. Jag blir trött på folk som skriver sina memoarer på msn. Som namn och på personligt meddelande.
Jag har typ några stycken på msn som heter milslånga namn och liksom
Jag älskar dig och du betyder allt för mig älskar dig *** (L)(L)(L) imorgon är det fest

eller typ något sånt. Och det är så himla.. Ne jag vet inte. Jag kanske stör mig på för mycket! What do I know?
Well I know, I'm psycic.
Paris Hilton.



Nämner inga namn. Men vissa (okej på denna bilden - jag med) hamnar utanför bilden för att de har så långa namn...

2 kommentarer:

Anonym sa...

jaa. du t.ex ? :P

Sanna sa...

Javisst, men mitt namn är typ 4 bokstäver till. Andra på denna sidan är 100 bokstäver till. Men som du kanske såg (eller ser du dåligt?!) så skrev jag att på denna bilden så ser det ut som att det är mig själv jag menar.