söndag 16 mars 2008

Alltså. Jag blir så trött.

Förlåt mig nu för det här.
Men jag är så trött på alla på bilddagboken som laddar upp en bild varje dag, på sig själva.
Det är ingen rolig bild utan en bild som personen själv har tagit på sig själv, oftast i en spegel.
Så skriver de om dagen sedan under. Skaffa en blogg istället.
Jag är bara så trött på det för jag får intrycket att dessa personer är enormt egotrippade. Visst det är en bild-dagbok men liksom. Jag tror inte att folk tycker att det är överdrivet roligt att se samma bild (i alla fall samma stuk) och typ "tjaa, idag gick jag upp tidigt och åt frukost. egentligen orkade jag inte gå upp men jag gjorde det ändå. skolan var seg och sedan tränade jag och var med kompisar. nu ska jag hoppa in i duschen".

Ledsen ledsen. But that's how I feel.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jaa, känner också så!

Sanna sa...

åh, vad häärligt att någon känner som jag.
Okej varje gång jag får en kommentar på det här inlägget kommer jag typ bli nervös ifall någon ska klaga. men men ;P

Anonym sa...

I totally agree!