lördag 1 mars 2008

Cocktailen.

Så här blev det:
Det var helt sjukt mysigt att träffa alla tjejer tycker jag. Nya människor och allt.
Men jag tog mig därifrån i sällskap med A vid halv elva. Man ska gå när det är som bäst. Dessutom var ett gäng grabbs på väg dit då, så antar att det var det bästa.
Vi åt gott - jag och A åt thai och resten av tjejerna köpte från Blå Huset. Unfortunately behövde de vänta på maten i drygt 1 timma.
Det var nästan tyst när vi åt för alla var så hungriga.
Sedan körde vi M underbart-roliga-make-it-happen kortlekar: Jag har aldrig... och Sanning och Konsekvens, klen edition och elak edition.
Det var mycket roligt. Mycket skratt.
Sedan dansade vi lite och kollade lite på Let's dance.
Vi såg bara Danny och Malin, och de var ju inte så bra...
Hur som helst. Till sist sjöng vi Singstar och jag måste få briljera lite - jag vann mot geni-sångerskan M.
Tack för en massa mysig kväll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

låter kul

Sanna sa...

det var det också ;D