måndag 3 mars 2008

Dagens outfit

Först och främst:
Jag måste bara få berätta om en konstig syn jag fick se igår på vattenpalatset. En tjej i min ålder, hennes lillasyser (kanske typ 12-13 år) med mascara i hela ansiktet och deras pappa. Inne i ångbastun allihopa sitter tjejen i min ålder och tar på sina bröst hela tiden. Okej, de som känner mig vet att jag kan göra det också. Men hon satt liksom med sin pappa och syster. Det skulle jag i alla fall inte göra.
Dessutom satt hon helt konstant och tog på dem, lyfte upp dem, tryckte på dem etc.
Och det första hon sa när hon kom in i ångbastun var OH MY FUCKING GAAAD VAD VARMT DET ÄR HÄR INNE!
Hon hade... dessutom... var beredda! En höftkedja... ni vet en sån som man har på sommaren, eller hade för typ 10 år sedan på sommaren.
Tsss... Jag önskar att alla blev blinda när jag glor på folk, eller att det var okej att glo. Jag är liksom helt sjukt bra på att fastna med blicken på folk som är... inte annorlunda men som jag uppfattar roliga, konstiga eller liknande.

Nu till dagens outfit då...


Ett gult linne, vit 365 sunshine tröja, svarta strumbyxor och mina nyaaa biancoskor.
Jag försöker göra det lite somrigt idag... Det var trots allt strålande sol när jag vaknade och frosten har börjat smälta.


Up Up and Away!

5 kommentarer:

Sofia sa...

ge mig sommar, ge mig sommar !

Sanna sa...

ge mig sommar.

Anonym sa...

lite suddigt men säkert jättefint

Sanna sa...

ja, det var somrigt, eller vårigt kanske man ska säga. men jag fick skoskav (Y)

Anonym sa...

älskar den outfitten.