måndag 24 mars 2008

Hos J.

Idag har jag tillbringat halva dagen hos J där även M var. Vi har haft jätteroligt och varit jättetjocka. Jag ringde och beställde en kebabtallrik, vi mölade popcorn [pockon] till 27 dresses.
När jag precis hade ätit upp min kebabtallrik så fick J för sig att vi skulle äta chokladpudding med sprutgrädde.
Det var jättegott, men jag mår massa illa nu. Haha.
Vi har sett So you think you can dance, CSI och 100 höjdare. Mina ögonlock börjar bli tunga och jag tror att jag ska dra mig hemåt om en halvtimma eller nåt.
L ringde mig förut och jag blev jätteglad. Hans mobil har gått sönder så han kan inte sms:a mig. Hemskt.
Imorgon hoppas jag på att få vara med dessa sötnosar igen.
Egentligen stod övningskörning på schemat, men med detta väder så kan jag bara säga I don't think so...

Sov gott, och glöm inte att rösta!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag har röstat. wooowww