måndag 17 mars 2008

I see, I see.

Nu förstår jag vad Blair menar med att hon älskar den där herrdoften och ibland tar på sig den. Jag har blivit helt besatt av Diesel Fuel. Herrdoften, alltså. Den är så god att jag vill lukta och lukta och lukta. Som tur är äger min lillebror den så jag kan ta mig ett par sprut.
Så ett tips: Diesel Fuel.

Det är ganska skönt just nu - mormor är här och servar mig och H.
Idag får vi påskmust, choklad och marrängswiss. Hur gott som helst.
Jag älskar min mormor. Men jag älskar inte att hon är här för att H är "för liten för att vara ensam". Han är trots allt 13 år. Och M kommer hem ikväll.

Det nalkas massor med plugg idag, måste jobba med spanskan, tiden rinner iväg känner jag. Och projektarbetet måste jag jobba en del med också:
* Broschyr
* Power Point (lite små detaljer som ska läggas till)
* Källförteckning
* Innehållsförteckning
* Inledning/Metod/Syfte
* Sätta ihop arbetet
* Analysen

Ja. Så jag har mycket att göra!


Funkar lika bra på mig som på alla andra. ;P

Inga kommentarer: