söndag 2 mars 2008

Massor med plugg

Usch, 155 glosor har jag till provet på tisdag. Det är helt sjukt.
Jag har inte så mycket intressant att skriva om idag förutom uppdateringar och om vad jag ska göra idag:
Nu:
Plugga + blogga
Sen:
Bada med L
Senare:
Åka hem och städa...

Uppdateringar på bloggen är:
Vänskapsreklam
Om du vill vara med är det bara att skicka en kommentar på valfritt inlägg + din URL, alltså adressen till din blogg. Men jag ska minst vara bekant med dig (:
Bilder från mitt liv
Jag har lagt upp länkar till min photobucket, pixbox och bilddabok.
Ny låt
The Bravery - Honest Mistake.
Grym låt helt enkelt.

4 kommentarer:

Sofia sa...

em. 155 glosor? vad har jag missat ???

Sanna sa...

Nej, alltså på spanska provet ;P

Anonym sa...

stackars dej men jag ska lyssna på den låten du har bra smak har jag märkt brukar typ lyssna på det du tipsar om

Sanna sa...

åh, vad kul! du är typ den första...