tisdag 25 mars 2008

Neverending story.

Jag sitter här, i min misär, vet inte var jag är.
Jag är usel på rim.
Hur som helst - jag sitter här i min misär - utan pojkvän.
Nej okej, inte utan pojkvän. Men utan en närvarande pojkvän.
Så jag gjorde en helt knäpp spelningslista på Lime Wire som kommer lasta forever typ:

Cartel - Wasted
Amy Diamond - What's in it for me
Bonnie Tyler - I need a hero
Depeche Mode - Enjoy the silence
DJ Negro - En sockerbagare remix
Fantasia - When I see you
Thirteen Senses - Into the fire
Maia Hirasawa - A year with you
Maia Hirasawa - And I found this boy
Maia Hirasawa - You where all there
The Bravery - Believe
The Cardigans - Erase Rewind
Butterfly Boucher - Never leave your heart alone

3 kommentarer:

Anonym sa...

stackare

Anonym sa...

Haha amy diamond låten var längesen

Sanna sa...

är det den f jag tror? ;P