tisdag 4 mars 2008

Spanska prov ):

Jag är massa ledsen.
Jag kommer säkert klara det, men jag kan inte alla 7 miljarder glosor som vi har.
Jag kan böjning av preteritum, imperfekt, pluskvamperfekt, perfekt, presens och alla andra himla former som är viktiga för att jag ska kunna använda det spanska språket.
Jag ska ju trots allt blir psykolog... i Spanien. NOT.
Jag ska vara psykolog i Sverige, jag ska ha svenska, eller folk som kan prata svenska, patienter. Jag ska inte behöva prata spanska med mina patienter.
Just därför behöver jag egentligen inte göra detta himla språkprov.
Usch Usch Usch
Hur som helst.
Det kommer gå bra.
Andas in, andas ut, andas in, andas ut.
Up up and away

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas det gick bra! vet hur du känner dag, har ju själv äckelspanskan... ;)

Sanna sa...

;P haha. jo men det gick nog bra tror jag.

Anonym sa...

tur att man läser tyska då

Sanna sa...

ja verkligen, fast det är jobbigt har jag med hört.