onsdag 26 mars 2008

Vilken natt.

Jag bytte säng med lillebror igår, han älskar min säng och hans rum är längre bort vilket gör att jag kan prata i telefon till sent.
Men Guuud! Jag låg och kollade på Grey's till klockan ett och sedan sov jag. Men klockan typ fem imorse började min mamma duscha och föna håret och allt därtill.
Jag vill inte ha lillebrors rum i fortsättningen. Sedan fick jag sms 20 i nio och kunde inte somna om. Fast jag gjorde det till slut.
Och vid halv tio kom lillebror in och skulle hämta kläder och sånt.
Nu är jag uppe, klockan är 20 över tio. Vad gör jag uppe?!
Men, jag går och lägger mig tidigare ikväll...

However. Idag väntar en mysig dag i stan då jag ska införskaffa ett par solbrillor. Och det är inte vilka solbrillor som helst - nej - jag är inte nöjd förrän jag hittar ett par som liknar MK&Ash's. Those sunglasses are to die for!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hittade du några då..?

Anonym sa...

hur ser deras ut?

Anonym sa...

älska grey's anatomy!

Sanna sa...

anonym: jag hittade dem, men min plånbok tillät mig inte köpa dem.. ):
*: hmm, sök på google.
anna: det bästa!!