onsdag 4 juli 2007

Oslo.

Idag åkte vi till Oslo.
Det tog så lång tid att åka dit, två timmar var väg = 4 timmar. Och så var vi där i typ 3 timmar. Kändes lite smått bortkastat. Fast det var ju skönt att göra något, istället för att bara sitta hemma. Dessutom var det skönt väder i Norge, soligt och varmt.
Och fikat är ju liksom höjdpunkten, och jag gillar att fika. Hela vägen lyssnade vi på våran ljudbok (usch låter riktigt "Svenssons") En helt annan historia av Håkan Nesser. Jag ska berätta att hans böcker faktiskt är väldigt bra. Okej, jag skulle nog aldrig läsa en bok som han har gjort, men det funkar perfekt att ha den som ljudbok i bilen.
Jag köpte en BH på Cubus på Karl Johan btw. Den var söt tycker jag.
Jag är ju nämligen sämst, eller där jag ska ha BH'n det är sämst. Jag kan bara ha Balconette, och de är så himla fula, fast just den jag köpte var liksom väldigt söt. Jag ska kolla på en annan när jag kmr hem, för jag testade en annan också och den var också jätte söt!
Jaja, jag har inte så mkt mer att berätta...

Inga kommentarer: