tisdag 23 oktober 2007

Facebook, vilket fenomen.

Idag satt jag och lekte lite på Facebook såhär på kvällskvisten.
Och jag har gjort så att alla som jag har på min kontaktlista på msn automatiskt blir vän med mig om de blir medlemmar på Facebook.
Och för ett litet, eller ganska lagom, det beror liksom på hur man ser det, tag sedan så hittade jag några välbekanta ansikten från min barndom, då man gick i fyran det vill säga.
Dessa två var inga mindre än S&J, två av de som tillsammans med mig och ett 20 tal andra barn åkte på 4H läger i Kinna en sommar för massa år sedan.
Och som sagt, när en på kontaktlistan blir medlem = vän med mig. Och det blev J. Och på hans profil hittar jag ett litet inlägg från en tjej som heter J, då jag utforskade denna.
I inlägget stod det "Kommentera 4Hbilderna". Jag visste att J hade varit på fler 4H läger än det som jag var med på, men det skadade inte att titta efter - vilket jag gjorde. Och när jag klickar in på hennes profil och på hennes album så hittar jag en bild på... ingen mindre än mig själv, och S.

Inga kommentarer: