måndag 29 oktober 2007

Mandag / Aka bat

Okej, idag gick vi upp tidigt (åh, ovanligt...)
Så tog vi en taxi till en slags pir där vi gick på en båt. Vi satt i fören, ville få lite färg (OK, det var moln - men remember 80% av solen går igenom molnen) Jag la mig ner och sov.
Vi åkte förbi Raisley beach, där vi typ hämtade och lämnade passagerare. Sedan var det åka båt, åka lite mera båt, och till slut åka båt.
När vi kom fram till Phi Phi Island var det sol, och när man kollade ner i det turkosa vattnet så simmade det randiga fiskar i alla möjliga färger där nere. Det var fint - lite luffigare än vad jag hade tänkt mig, trodde typ det skulle vara värsta paradiset, men inte.
Det fanns internetcafe iaf - thank god.
Vi gjorde inget speciellt, det var nämligen ganska dåligt väder, småregnade nästan hela tiden.
Jag åt en underbar pizza på Hippies Bar, och vi kollade på American Pie 2 på hotellrummet.

Inga kommentarer: