tisdag 30 oktober 2007

Tidag / Snorkla

Yay, idag var vi ute och snorklade + att det var underbart väder.
Vi såg fiskar i alla herrans färger - neon, leopard, zebra, ALLT!
Det var superhäftigt.
Vi hyrde alltså en dag på en båt, men några ryssar var med också. De var lite sliskiga (en kvinna och en man). Hon hade orange hår och ahh.. de var otrevliga - ok, de kanske inte kan engelska men ändå.
Aja. Medan vi åkte mellan alla snorklingsställena solade jag i fören på båten. Smörjde in mig säkert 200 ggr, men trots det blev jag röd. Fast liksom det gick över fort.
Det var enormt häftigt att simma där bland alla fiskarna, och gubben som körde båten matade dem med bröd, det var typ som en sån där tecknad film när ett stim med pirayor slåss om den som har ramlat i vattnet. De hoppade upp ur vattnet minst 50 st. han la vissa bitar precis vid mig - så fiskarna åt på mig också, MYSIGT, honestly alltså.

En superbra dag!

Inga kommentarer: