måndag 5 november 2007

Mandag / MBK

Ar pa MBK idag igen. Cs trumhinna har spruckit sa det var massa blod och var pa hennes kudde imorse nar hon vaknade. Hmmm.

NU vet jag inte vad jag ska hitta pa mer. Ska kopa de dar sota korten. Sedan ska vi tillbaka till hotellet och i eftermiddag ska vi troligtvis till nat annat shoppingcenter (det ar darfor jag skickar nu, ifall jag inte kmr tillbaka hit).
Aah.. Jag har inte sa mkt mer att beratta. H ar skiiitjobbig for han skulle kopa mer Evisu jeans, med en san dar over hela benen, inte bara pa fickorna, men sa ar ALLA for stora (liksom det finns ju inte barnstorlek pa Evisu), aah sa da vill inte han vara har mer och typ bara gnaller pa allt hela tiden. Jag vet inte vad jag ska kopa till pappa och B och syster och farmor&farfar och mormor&morfar (julklappar). Jag har ocksa kommit fram till att det ar jul snart. Och jag har inte sa mkt pengar. Eller jag kan ju jobba, om de vill att jag ska det. Men jag ar anda lite stressad. Himla skont att ha fatt kopt den dar himla parfymen, den forfoljde mig typ.

Nu pa kvallen akte vi till en nattmarknad. Det var en upplevelse. Jag kopte nagra grejor till pappa, cd's.
Men det var mysigt att ga runt dar. Vi at middag dar, jag at fritterat ris. Det var helt ok.

Inga kommentarer: