söndag 4 november 2007

Sondag / Bangkok!

Jag vill bara stalla mig mitt pa gatan och skratta. Jag har aldrig sett nagot liknande. Just nu ar jag pa MBK shopping center, klockan ar sju och jag ar pa den sjunde vaningen. Detta ar typ lek-vaningen. Har finns bowling, flera internetcafer, nagra som bara ar till for de som spelar CS, typ playcorner, sa som det ar i spelhuset pa liseberg, bio. ALLT!
Det ar helt sjukt. Vi tillbringade en och en halv timma pa den tredje vaningen, och jag hittade massor. Kopte inget, men ska kolla mer imorgon.
H kopte Evisu jeans, M&F gjorde det i Krabi btw. Hmm.. Det ar bara.. Assa det ar sa stort sa jag vet inte vad. Typ tank dig Nordstan ocksa sju vaningar Nordstan. Assa.. Jag vet inte vad jag ska saga, det ar bara sa sjukt. Hmm. sedan har jag hittat massa sota grejer, liksom inget som man kan anvanda, men typ kort och sadant. Allt ar liksom 300 ggr mer utvecklat an Sverige har kanns det som.

Aja, Idag har vi inte gjort mkt, gick upp och at frukost klockan nio och halv elva var taxin har som korde oss till flygplatsen. Sedan flog vi till Bangkok, jag ogillar att flyga. I Bangkok kom en fran hotellet och hamtade oss. Sedan checkade vi in (vi bor i en svit - 3 rum). Vi bor pa 18:e vaningen och pa den 4:e ar det typ pool, spa och fitnesscenter. Vi ska nog bada lite senare.
Nu har jag inte sa mkt mer att beratta. De foljande tva dagarna kommer ga fort, det blir shopping 24/7 liksom. Sedan kommer jag hem. Langtar verkligen efter att fa gora det, komma hem alltsa.

Inga kommentarer: