lördag 15 december 2007

En underbar krönika.

I dagens Punkt SE har Alex Schulman, journalist eller nåt sånt, skrivit en krönika, det gör han varje fredag.
Denna krönikan var hur kul som helst. Allvarligt talat så var den helt underbar!

http://www.aftonbladet.se/vss/punktse/story/0,2789,1095840,00.html

Där är en länk, för den som vill läsa den.
Men jag måste bara säga att jag satt och skrattade för mig själv inne i fikarummet när jag läste.
Den var så himla bra, och den gjorde min dag. Jag blev jätte glad! Haha. Han verkar så sarkastisk, Alex, och ändå så humoristisk! En perfekt blandning, sarkastiska krönikor gillar vi, men de måste ju finnas lite humor i.
Jag läste gårdagens krönika, den var liksom inte lika bra...
Men han är speciell den killen, och han vet allt typ.
Liksom vem kan komma på det där med dubbelfitta?
Och jag fattade inte först, jag tänkte att det skulle bli något annat - och medan jag satte igång mobilen så funderade jag, i hjärnan kastade jag om bokstäverna - till vad det skulle kunna bli.
Men läs den, den förgyller dagen!

Inga kommentarer: