söndag 24 februari 2008

Att brinna för något.

Ett tag brann jag för thesanna.piczo.com.
Ett tag brann jag för svenskhelp.piczo.com.
Ett tag brann jag för fotbollen.
Ett tag brann jag för Photoshop.

Vad brinner jag för nu?
Jag vill brinna för detta, bloggen.
Men det går så jävla trögt. Visst - massa kommenterar till mig, personligen att det är en bra blogg, men det känns så dåligt när det inte kommer några kommentarer.
Det känns så meningslöst.
Men jag kom på att sannapreifelt.piczo.com blev inte populär efter en vecka, det tog ett par månader.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag brinner iaf inte för något annat än dig min älskade<3

Sanna sa...

Åh, jag brinner för dig med.

Anonym sa...

Awww, så söta man är då ;D kommeterar* :D

Sanna sa...

haha taack ;D

Anonym sa...

tycker jag me!

Sanna sa...

;D