lördag 23 februari 2008

Shoopping.

Okej, jag och M avbokade fotograferingen, det skulle flyga iväg pengar för oss i samband med den, så vi hoppade över den.
Nu gäller det shopping då med andra ord. Imorgon ska jag kolla in den där Gucciväskan jag såg häromveckan.
Den är värd sitt pris, anser jag!
Sedan ska jag köpa mitt solkort på Life. Dags att börja jobba typ.
Inget mer står på listan, förutom en fika på Cafe Vallgatan med N på fredag. Det ska bli jättemysigt att träffa henne igen - sist fick vi bara säga ett snabbt hej.
Jag känner för nya skor dessutom, ett par klackade. Och en scarf. Massa känner jag för!
Också måste jag spara så att det räcker hela månaden, sen förra lönen har det varit jobbigt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

kan du inte läga up det du ska köpa?

Sanna sa...

Jo klart jag ska göra det!
Kan smygta några kort idag när jag ska kolla på Gucciväskan.

Anonym sa...

du har inte lagt upp nåt, men du kanske inte köpte det

Sanna sa...

ne typ inte ;P