tisdag 26 februari 2008

Det är över nu.

Klockan är 10.01. Matteprovet är klart. Det känns inge vidare. Men det var ju helt cpfrågor. Inte ens de smarta i klassen kunde. Men...
Jag är förhoppningsvis värd ett MVG i slutbetyg ändå.
Jag och S började i vilket fall dagen med att göra ett givet misstag som vi ofta gör - snacka om personer ("men det är inte skit, det är min åsikt") när de är i närheten. Och just idag pratade vi om något som vi helst inte ville att just hon skulle höra. Skrattade vi sedan eller?
Aja, mer bloggande efter yogan, som börjar om ungefär två timmar. Fram tills dess blir det att läsa Gossip Girl. Mediaverkstaden blev ledig nu såg jag, så kanske ska skriva ut lite bilder.
GLÖM INTE ATT RÖSTA PÅ VILKEN VÄSKA!
Ni har inte övertygat mig än!



Double S

5 kommentarer:

Sofia sa...

hahaha. men det har ju hänt ett antal gånger, så är vi förvånade ? neej :P haha

Anonym sa...

Jaja Yoga minsann, tyckte allt att du saknades på spanskan ^^ matteprov = usch, alltså det var alldeles för långt för den tiden. Vet inte om vi hade samma, men handlade alla era frågor typ om Floda? Första frågan på vårat var, -Bor du i Floda? xD

Sanna sa...

Ah, det gjorde de ;P
amen, jag hade håltimma i 2 timmar, och då var det lika bra att hoppa över det.

Anonym sa...

man kan ju inte rösta längre.

Sanna sa...

ne, jag har ju redan köpt väskan ;D