tisdag 26 februari 2008

Matteprov

Idag är det matteprov, på statistik, ekvationer och geometri.
Åh jippie ungefär. Hur som helst. Jag tänkte äta lite frukost i skolan, och när jag är klar med provet går jag på Yoga.
Uppdaterar om det senare (:
Jag har inte så mycket mer att skriva för tillfället, förutom att jag är helt sjukt trött, jag kom knappt ur sängen idag.
Hoppas att mamma kör mig till skolan, vädret utanför ser inte speciellt inbjudande ut.


Idag har jag på mig strumpbyxor, svarta. Gult långt linne & grå tröja med tryck. Gårdagens inköp helt enkelt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Va snyggt, fast man ser inte riktigt färgerna.

Anonym sa...

glömde påpeka att det var mycket fint inköp! /caarree <3

Sanna sa...

ÅH :D tack så mkt carre (:

Anonym sa...

coolt, var de de du köpte igår

Sanna sa...

ah! ;D