tisdag 26 februari 2008

En ohälsosam promenad.

Jag är så himla dålig. Jag var så sugen att jag var tvungen att ta en promenad till godisaffären och köpa mig ett par klubbor. Blä för mig.
Jag inhandlade också ett tiokort på solariet.
Och för den som undrar så har larmet gått på Torpskolan. Det sticker i öronen. Nu försvann det.
Intressant.
Ja, så en promenad men samtidigt ohälsosam när jag köpte godis och solariekort.
Good work, Sanna.
Jag ser att ni har kommit igång lite och röstat på väskorna. Men för att se resultatet måste man rösta, så gör det!
By the way, funkar hotmail och msn för er? Det verkar som att någon liten har varit inne och ändrat mitt lösenord. Himla tjockis.


Och jaaa. Jag är sämst

4 kommentarer:

Sofia sa...

men tänk vilken träning du fick när du gick upp och ner för backen till dit hus? .. mhm! :P haha. neeej. msn ! de funkar inte! och jag får paniiiiiik (a) hahah.

Sanna sa...

Haha, men jag var hos Luddes mamma, hon bor bredvid torpskolan. Liksom.. lång promenad - dont think so ;P

Anonym sa...

men det gör inget om man äter godis lite då och då

Sanna sa...

DÅ & DÅ?!?!?
det är typ 24/7, twentyfour/seven, all the time.