tisdag 26 februari 2008

Yoga, yoga, yoga.

Oj vad det var jobbigt, men härligt. Så avslappnande. Fast ändå så stressigt.
Men så underbart.
Alldeles alldeles underbart. Jag tog ett fint litet kort på mig själv i Casall-långbyxor och mitt nya, gröna linne som jag köpte igår. Men jag kan inte ladda upp det, för min kärlek har ingen sladd hos sig. Det är hos honom jag är nu.
När jag kom till Vattenpalatset såg jag till min förfäran att jag hade glömt raka mig under armarna. Som tur var var det släckt i yogasalen. THANK GOOOD!
Innan yogan gick jag och S på en liten promenad med en vovsing. Jätte mysigt och massa kul pratade vi om.

Nu känner jag att jag har lite huvudvärk av all koncentration under yogan, så tvn nästa. Up, up and away <3

4 kommentarer:

Sofia sa...

hhihih. de va massa mys, tänk. LAYOUT.. mhm ! haha <3

Sanna sa...

Haha, jag har redan gjort en, men jag snackar om det med dig på msn ;D
Eller så gör vi om den, I dont know. vi kollar lite ;D

Anonym sa...

jag visste inte ens att yoga var jobbigt

Sanna sa...

okej.. jag blir faktiskt lite småirriterad på folk som tror så.
det är fan det jobbigaste jag har varit på. ask whoever you want - it is!