måndag 25 februari 2008

Gossip girl.

Fan, jag satt och läste Sofias blogg och om hur hon vill starta en gossipgirl sida, vem vill inte det?
Grejen är, att om en sådan sida skulle startas så skulle alla tro att det var jag. Jag vet ändå ganska mkt, och jag skvallrar som fan.
Dessutom är jag helt besatt av Gossip Girl, både böcker, skådespelare, tvserie och allt. Allt som har med det att göra. Inte bara serien.
Men fan. Jag borde göra en sån sida, så jag kunde få ut allt mitt skvaller som jag sitter inne på.
Idag var det lycka - jag köpte nämligen Gossip Girl 6 (:
Cecily von Ziegesar gör min värld.


Leighton, Blake och Taylor <33

8 kommentarer:

Sofia sa...

haha, vi gör det! gossip girl, fast vi heter något ännu klyschigare! :P

Sanna sa...

haha, men alla vet ju att det är vi då ;P

Anonym sa...

starta en :D skulle va skitkul!

Sanna sa...

Haha, hmm.. ne men som sagt - alla vet ju att det är vi.

Anonym sa...

men de gör inget, starte en så kan ju alla hjälpa digmed upptateringar så får ingen specc skulden ;)

Sanna sa...

OKej, men det blir svårt med tanke på att du är "anonym".

Anonym sa...

älska gg

Sanna sa...

ja, verkligen.