måndag 25 februari 2008

Kläd-hungrig

Jag älskar kläder.
Idag stillade jag min klädes-hunger och köpte mig lite nya kläder.
Jag köpte även bok nummer sex i Gossip Girl serien.
Bara en snabbis in till centrum så hittar man något. Jag köpte inte väskan och har inte planerat att göra det heller. Den hade jätteful axelrem och äckligt foder.
Jag hittade den bredvid också, men den var så tråkig. Jag ska kolla på något annat.
Jag vill ju gärna köpa något som passar mig, inte köpa för köpas skull.



Gult & Grönt linne från Outfitters, grå tröja med tryck från Vero Moda & Gossip girl 6 - leva livet här och nu.

4 kommentarer:

Sofia sa...

ohh . gossip girl! när kmr det mer på tv? vet du det? .. den gråa från veromoda va ju aassnygg! :P vill med ha en sån. va kosta den? (a) mitt gästinlägg är påväg . ge mig 15 min . haha, puuss

Sanna sa...

Åh, den kostade bara 59.90, och fanns i massa färger. Den finns på New Point, värsta kapet.
Manusförfattarna har slutat strejka så i vår kommer det 5-6 nya avsnitt av GG, inlove typ.
However... Tack så mkt för gästbloggandet, det ska göras om!

Anonym sa...

fina saker!

Sanna sa...

tacktack ;D