tisdag 26 februari 2008

Hur dum får man vara?

Okej, jag sitter här och lyssnar lite, i brist på annat, på alla runtomkring.
Herregud säger jag bara.
En tjej som sitter bredvid har suttit och tjatat på sin klasskamrat i - ärligt talat - 20 minuter att han ska ringa hennes jobb så att hon kan rekrytera honom och få en hundralapp för det. Han får inte ringa när han är klar med det han sysslar med, han ska ringa NU NU NU NU NU.
Jag bara dör, jag vill bara säga åt henne att hålla mun. Det är helt sjukt.
Och nu kom en från min gamla klass in och pratade lite med henne. Så pratade de om vart han kom ifrån, killen från min gamla klass. Han är från Haiti, och hon frågade "Kommer du från Indien?".
Så säger han "Nej, Västindien." och hon svarar "Ah, Indien". Och så visade han på en karta att västindien ligger nedanför USA, och hon, helt seriöst typ "MEN GUD JAG TRODDE ATT DET LÅG I INDIEN". Jag bara dör.
Hur dum får man vara?!
Det är sådana saker som skapar hat mot folk man inte ens känner.

A) lämna klasskamraten i fred, han ringer när han känner för det.
B) läs en bok eller nåt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha vilken knäpp tjej

Sanna sa...

bara jag tänker på det är jag nära raseriutbrott.