måndag 25 februari 2008

Lön!

Idag är det löning, jag kan inte vänta tills jag ser hur mycket mitt konto innehåller. Men jag kommer ju troligtvis bli besviken.
Det kan ju inte mätas med förra månadens kapital liksom!
Okej, här är min shoppinglista:
Gucciväskan Den jag pratade om som jag såg häromdagen, eller en typ som stod bredvid, jag vet inte riktigt... L ska hjälpa mig att bestämma mig
Klippkort på solariet Ja, det är skitfånigt, men jag känner att jag vill inte vara en blekfis längre. Jag vill vara den man frågar om jag har varit utomlands efter alla lov. Jatack!
Solglasögon Jag tänkte faktiskt att jag skulle kosta på mig ett par riktigt fina... fast när jag tänker efter... jag kommer ju bara sätta mig på dem, lägga mig på dem eller förstöra dem på annat sätt. Jag behöver alltid minst 2 par/säsong.
Hörlurar Jag har lyckats få glapp i mina andra, som inte ens är en månad gamla. Och det är ju så himla irriterande när det bara kommer ljud från en snäcka. Men jag antar att det får bli billiga denna gången. Musiken klarar jag mig - där har jag ju mobilen, men PSP:t... Fan jag har inte kunnat kolla på Gossip Girl på jätte länge nu!

... Det var allt jag tänkte köpa denna månaden, men det måste ju bli något över, ett par hundralappar så att jag klarar mig.
Jag känner för bio denna månaden.



Hörlurar & Solbrillor blir det denna månaden.

7 kommentarer:

Anonym sa...

haha jag har tillome börjat kolla din blog på morgonen :)

Sanna sa...

hihi, vad roligt, tkr jag!

Anonym sa...

har det blivit några solisar och hörlurisar då?

Anonym sa...

har det blivit några solisar och hörlurisar då?

Anonym sa...

har det blivit några solisar och hörlurisar då?

Anonym sa...

har det blivit några solisar och hörlurisar då?

Sanna sa...

oj, du lyckades skicka 3 st där ;P
hörlurisar? solisar?
haaha.
ne det har det inte. får bli nu i mars.