måndag 25 februari 2008

Att göra en sovmorgon.

Jag börjar tolv idag, så himla skönt liksom. Men jag fick inte sova, för massa folk störde: musiken var på, telefonen ringde osv.
Så jag gick upp 10 i nio, fast att jag hade tänkt gå upp klockan halv elva. Åh så bra.
NOT
Okej, så nu sitter jag här, och S gjorde en så gullig kommentar på bloggen igår att jag känner att jag bara vill skriva, skriva, skriva!
Så. Nu på min sovmorgon tänker jag:
. Plugga inför geografi-diskussionen
. Städa mitt rum
. Välja ut kläder
. Sminka mig
. Testa att ringa Isabella

Bra bra.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jobbigt.. Ville bara säga att jag gillar att läsa din blogg =)

Sanna sa...

;D Ja, ganska.
tack så mkt (:

Sofia sa...

hihi. (a) va duktig du är.

Sanna sa...

taaack sötpaj.

Anonym sa...

haha det låter som att du ska göra en sovmorgon.

Sanna sa...

haha ;P ah kanske.