fredag 28 mars 2008

Alla mina frågor.

Jag har så sjukt mycket frågor om allt hela tiden. Jag tänker för mycket helt enkelt. Många av mina frågor kan uppfattas som äckliga... Men jag tänkte att ni kanske, för att jag ska göra det hela personligt, ville höra dem.

Fråga1. Om man dricker hallonsaft, röd hallonsaft... vart tar den röda färgen vägen? Silar kroppen bort den färgen?
Fråga2. Hur fasen silar man bort färg? Om jag typ försöker sila den där röda hallonsaften från den röda färgen - det kan jag ju liksom inte göra med en sil, ett durkslag eller en handduk. Hur gör man det?
Fråga3. Varför är alla så himla dåliga på att göra filmer? Jag tänker alltid på detaljerna: typ om någon slår en annan med höger då träffar ju slaget först och främst personens vänstra sida. Men helt plötsligt har killen i filmen en blåtira på sitt högra ögon. Wierd.

Det var de frågorna jag hade för tillfället.

Inga kommentarer: