fredag 28 mars 2008

Transformed to Geri Halliwell

I helgen är det fest på obeskrivd plats här i min blogg. Haha. Det blir helt fel det där. Men för att prata svenska: Det blir fest i helgen och jag tänker inte säga var för att jag har respekt i min kropp. However.
Det är kändistema, liksom hur smart är inte det?
Och jag F,K,A och Sofia ska vara Spice Girls.
Det var lite givet att jag skulle vara Ginger Spice.
Tss...
Här kommer outfiten jag ska ha på mig. Ohja.


Body som jag har lånat av pappas sambo, den är svart och längst upp är det lite rödrutigt, och även genomskinligt svart tyg. Till det ska jag ha rött hår - vilket betyder röd hårfärg som jag köpte på Buttericks för 72 kronor. De svarta spetshandskarna har jag också lånat av pappas sambo. Och mina sexiga nätstrumpor kommer sitta på dem också. Prepare for a crazy night, like...

Inga kommentarer: