måndag 24 mars 2008

Det är hemskt jämnt.

Okej, det är bara 5 personer som har röstat, men det är ändå väldigt jämnt.
2 tycker att Admire Attire ska vara kvar och tre tycker att jag ska byta.
K sa igår till mig att jag absolut inte fick ändra mitt namn.
Admire Attire är Sanna, enligt henne. Sötnos.

Aja, idag hade jag tänkt övningsköra lite och även gå en tripp till Stamsjön och ta lite härliga kort.
Det blir en dagens outfit också - men ni lär bli besvikna. Det är mjukisdag idag!

Saknar L massor!

Lyssna, btw, på denna låten:
Carrie Underwood - Twisted.
Grym! Tycker jag...

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker att du ska ändra ditt namn!

Anonym sa...

tkr ja me

Anonym sa...

vrf det? det är väl ett bra namn..

Anonym sa...

jag tkr med det är bra... eller jag vet inte, för jag vet inte vad det betyder