torsdag 27 mars 2008

det värsta som finns.

Jag blir så trött på tjejer, och killar också för den delen, som tror att det finns en sol inomhus också. Men hör här: Det finns ingen sol innanför väggar och tak!
Vilket betyder att dessa människor borde ta av sig solbrillorna när de kommer innanför väggar och tak. Jag såg till exempel en tjej igår på H&M som hade bigga uggleglasögon med strass på. Inne på H&M. Please take them off. Snälla!
Men på något sätt så anser jag att det är normalt för kändisar att ha på sig dem inomhus, för de försöker ju bara skyla sig. Det är okej för mig.

Och en annan sak jag stör mig på som har med solglasögon att göra det är när folk tror att solglasögon inte kan användas på vintern. Vad är solglasögon till för? Jo, för att skydda oss från solen. Och när kan man då ha på sig dem? När det är sol ute.
Det spelar väl för tusan ingen roll om det är sommar eller vinter.
Usch, sånt hatar jag.

Inga kommentarer: