fredag 14 mars 2008

Dr Phil din status skönk precis..

Igår kollade jag tillsammans med Ls föräldrar på Dr Phil.
Sorry, men det känns så himla uppgjort det programmet - skitkul. Jag får ju ofta in men på Dr Phil en gång... i mina meningar, men liksom igårkväll skönk programmet så mycket i mina ögon.
Det handlade om en man som typ hade dödat massa folk också satt han där och erkände det för sin fru och lalalalala.
Det borde ju häkta honom direkt, eller?
Om man erkänner att man har slagit ihjäl massa folk, då åker man väl in?
Eller är det inte så? Kan han sitta där och erkänna massa saker men polisen kan inte göra nåt? Han sa det typ inför hela världen - I mean, vem kollar inte på Dr Phil? - ofta ingen gör nåt.

Gah, jag blir så himla irriterad. Han kan ju inte bara få sitta där. Någon måste ju göra något. Eller?
Det gör mig verkligen helt jätte massa himla frusturerad!
Och alla andra grejer. Varför ringde frun inte polisen när han erkände att han hade våldtagit sin exfru? Nej, hon ringde Dr Phil och bah Tjaa, min man här, han har våldtagit sin exfru och han säger att han har dödat några folk. Kan jag få komma till ditt program så att vi kan prata om det!.
Yeah right. Ungefär.


Dr Phil - en bluff?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Dr Phil är heting xD

Sanna sa...

dubbelhaka och allt. ;D

Anonym sa...

Du SJönk i mina ögon, när det du skriver är extremt korkad, tänk till lite innan du skriver saker, snälla.

Anonym sa...

korkat*