torsdag 13 mars 2008

Oh my God.

Idag när jag kom hem från skolan hade jag 79 st olästa mail. Helt unbelievable - jag har nämligen typ inställt på min mail att bara folk som står på min kontaktlista hamnar i inkorgen. Resten hamnar i Skräpposten. Varför? Jo, för att när jag hade min gamla hemsida thesanna, så kunde de som ville skicka nyhetsbrev till sina vänner om deras hemsidor. Och jag hade ungefär 300 vänner så jag fick hur många mail som helst. Och på Facebook skickas det ju också uppdateringar hela tiden. Så därför - min inkorg var full varje dag.
Men så var det en som är Anonym som har kommenterat 79 inlägg för mig. Herregud tänkte jag. Nu måste jag sitta och svara på det. Som en bra bloggerska jag är.
Eller ah - det känns mer gästvänligt att svara på kommentarerna ni ger.

Väldigt kul i alla fall, Anonym - bara jag visste vem du var!

Inga kommentarer: