onsdag 12 mars 2008

En sjuk dag.

Inte en sjuk dag, särskrivning, en sjukdag. Ungefär.
Jag är i vilket fall sjuk - pallar inte att sitta här länge till för mitt huvud sprängs.
Min mamma kommer hem idag, vilket betyder att M är hemma och städar. Snäll man. Jag vill med ha en man som städar för mig.
Fast jag ska städa mitt eget rum idag. Himla mycket, ska jag städa mitt rum!
Jag ska sortera ALLT! Verkligen allt.
Jag måste sjukanmäla mig också.
Och kolla på Grey's, och läsa Good Night Mister Tom, och Gossip Girl såklart.
Och blogga.
Jag har kommit på något som kanske skulle vara intressant för er läsare att läsa om.
Hihi.
Be right back.

2 kommentarer:

Anonym sa...

sov istället för att städa, så att du blir frisk

Sanna sa...

hm, min styvpappa kör dammsugar marathon idag... så det är inte så lätt att sova.