tisdag 11 mars 2008

Jag blir så trött.

Jag är sjuk. Usch.
Så ska jag lägga mig i ett bad - välförjänt - efter att jag har konverterat mina grey's avsnitt till MP4 så att de går att lägga över på PSP, men så är mitt PSP inte laddat. Så nu får jag sitta här i typ en kvart och vänta på att det ska bli laddat.
Give me a break.
Jag är så himla sötsugen att det inte är sant - det är sjukt då med andra ord. Precis som jag är.
Haha, där fick jag till det.

Tack K&A för att ni är besatta av min blogg - I like that.

5 kommentarer:

Anonym sa...

vilket program använder du för att konvertera till mp4? :P

Sanna sa...

Easy Video to iPod MP4 PSP 3GP Converter (: Super enkelt.

Anonym sa...

jag är också beroende av din blogg

Anonym sa...

jag är också beroende av din blogg

Sanna sa...

oj, double up.
kul att höra!