lördag 1 mars 2008

En tung tabbe.

Jag och A var som sagt på gymmet för en liten stund sedan.
Jag körde ganska hårt, har inte varit där på en vecka typ. Hur som helst. Jag skulle köra en maskin som går ut på att trycka vikter ifrån sig. Den maskinen jag egentligen tänkte köra var då man drog vikter till sig. På den förstnämna har jag 60 lbs, på den sistnämnda 75 lbs. Men i och med att den med 75 lbs stod som nästa på schemat så körde jag, inte med flit, med 75 lbs på den som man trycker vikterna ifrån sig.
Det var hemskt jobbigt. Helt sjukt, men jag klarade det, 1 set med 12 reps och 1 set med 10 reps.
Haha, jag undrar om man förstår vad jag har skrivit.

När vi hade tränat klart gick vi och satte oss i relaxen där vi träffade B. Trevligt, pratade om allt mellan himmel och jord, och kvart i sex gick vi upp och duschade.
Nu sitter jag här hos L och ska snart göra mig lite nudlar med Sweet Chili sauce och Sesamolja. Massa gott. Funderar på att gå och köpa lite godis. Men jag tror inte jag orkar gå.
Dessutom är godis dåligt.
Bad thing, Sanna, Bad thing!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Smart sanna, smart.

Sanna sa...

Vem? ;P

Anonym sa...

fiffig rubrik på inlägget

Sanna sa...

haha jag undrar om alla anonymkommentarer är fårn samma person...
men men. aah ganska fiffigt va.