söndag 16 mars 2008

Innelista

BWO
Jag blir kär typ. Besatt i vilket fall.

Mava Dry
Jag blir så himla glad. Tack Gud! Detta är en spray som man sprayar på nagellacket också torkar det på ett par sekunder. Så slipper det bli helt förstört. Och man slipper göra om det. Och nagellack slipper hamna på utelistan.

Rött nagellack
Det ser så fräscht ut, och passar till typ allt.

Färpennor
Åh vad jag blir glad. Jag har köpt nya med glitter i så jag kan fylla hela min almanacka och bli glad när jag färglägger massa saker som egentligen är tråkiga.
De gör min dag typ.

Solen
Inget mer regn, inget mer rusk. Ge mig vår och sommar nu.

Blommor
Jag älskar blommor och idag var jag på promenad i den sköna vårsolen vilket resulterade i att jag såg att tussilagos och krokusar eller vad de heter har tagit sig upp ur den stelfrusna jorden.
Tack!

Påskmust
Jag älskar påskmust och julmust, det är det bästa som finns.

Kollage-mejking
Helt plötsligt kan ett tråkigt spanska arbete bli jätte roligt för att man får göra ett proffsigt kollage till.

Påsken
Påsken betyder påskägg och förmodligen lite klirr i kassan.

Hyrfilm
Det ger så mycket känsla att gå och hyra en film än att ladda ner den. Det är mycket roligare.

Nya MSN live
Visst det är wannabe Mac och så. Men det ger mig en känsla av Windows Vista, som också är wannabe Apple.

Inga kommentarer: