söndag 16 mars 2008

Utelista

Annika Leone
Hon är nån skribent, i Expressen tror jag. Och anledningen till att hon hamnar på min Utelista är för att hon har satt Björn Gustafsson på sin utelista.

Malmö
Se inlägg nedan. Här är en länk.

Live-uppträdanden
Why? Som exempel. Jag laddade ner liveversionen på Amy Diamonds Thank you efter den första deltävlingen och det lät ju för dåligt. Alltså jag gillar ju Amy jätte mycket!
Men det lät hemskt. Så nu har jag laddat ner hela melodifestivalsalbumet och där är den jättebra. Tack för röstretoucher.

Jeans
Det känns för påklätt. Nu ska det vara vår. Baskemig. Haha.
Så det ska vara leggings eller strumpbyxor och söta kläder. Inga jeans. Och för Guds skull inte utsvängda.

Film-fusk
Det är så irriterande. Häromdagen såg jag Hannibal Rising. Och den utspelar sig i typ Polen och Litauen och Ryssland och Frankrike och Tyskland. Men vilket språk pratar dem? Jo, de pratar engelska. Och det är så himla irriterande. Visst det skulle vara lite B om de snackade ryska och tyska och franska och allt sånt. Men ändå. Det är typ irriterande.

Vanlijglassen inuti Ananas-split
Det kan väl vara isglass rakt igenom? Jag förstår inte sen när Ananas smakar vaniljglass. Usch. Ta bort det.

Min dators egna lilla liv
Den har ett eget liv med ett par mappar. Och det är liksom inga mappar som är oviktiga. Nej det är MP4 Video mappen och Min PSP mapp. De två mapparna hänger sig hela tiden. Och jag förstår verkligen inte varför.

Slut på bläckpatronerna
Jag har inte haft bläck i min skrivare på säkert ett år. Men nu har jag bestämt mig för att det ska bli ändring på det. Jag ska kunna skriva ut hemifrån också.

Frida
Dunka mig gul och blå var lite rolig men nu får hon ge sig, vi vill inte ha henne mer.

Irene Huss
Det är en kränkning mot Beck att kalla Irene Huss för den kvinnliga versionen av Beck. Och vad gör Lasse Brandeby i filmen? Den är seg, den är orealistisk och den suger. Jag har visserligen bara sett en, men ändå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

åhh, utsvängda jeans är något av det hemskaste! "/

Sanna sa...

Ohyes it is!