tisdag 25 mars 2008

Oh My God

Vilken dag. Den har minst sagt varit ganska hektiskt.
Som ni se ri tidigare inlägg så står det vad jag skulle göra. Men jag fick för mig att jag skulle gå till gymmet och vara duktig efter att jag hade solat.
Så ringde L och jag pratade med honom medan jag packade.
Så körde mamma ner mig till Life också solade jag i 20 minuter.
Efter det var det ju som sagt gymmet då. Det var asjobbigt. Jag var ju sjuk för ett tag sedan så jag har inte tränat sedan dess. Förra veckan hade jag liksom inte tid och veckan innan var jag ju sjuk då. Men nu ska jag börja vara duktig igen.
Det känns hemskt mycket i magen.
Hur som helst.
Efter att jag var klar på gymmet så tog jag bussen upp till J där M var (deja vu). Japp, så myste vi (mös?) en stund bara. Typ pratade och var inne på datorn.
Jag och J surfade runt för att kolla vad vi skulle köpa till M&F i födelsedagspresent.
Så himla svårt.

Jag känner att min blogg börjar bli tråkig ;P haha.
Jag ska försöka hitta på något roligare.

Och för er som gärna vill lära er mer om Photoshop - svenskhelp - så har jag lagt upp tre nya turorials. Check them out.

1 kommentar:

Anonym sa...

du är bra på att göra hemsidor..