lördag 8 mars 2008

På café

Inte nog med att jag fick gå upp klockan halv åtta i morse.
Inte nog med att jag fick stå ytterligare ett pass.
Inte nog med att jag spillde kokande vatten över hela mig.
Jag trampade i halvbrors kompisars spyor när jag klev utanför dörren imorse. Jäääävligt roligt.
Fan!
Mamma tog sig en ordentlig titt dessutom. Undra vad hon säger om det... Haha.

Det är ändå lite roligt på något sätt - de börjar bli gamla nu. Som om jag typ var deras morsa eller nåt.
Men det är ändå roligt att se sina yngre syskon växa upp - komma i målbrottet, spy av alkohol, färga håret, börja raka sig i ansiktet, få finnar och allt.
Det är hemskt roligt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha det är så himla kul att läsa det du skriver - sitter här och flabbar typ.

Sanna sa...

haha ;P det är ju bra - det vill jag ju!