måndag 10 mars 2008

Varför?

Okej, jag förstår att det kan vara jobbigt. Men det blir inte bättre när man hela tiden skjuter upp det. Då blir det såhär. Varför gör ni så?
Hur ska jag konfrontera er? När ni inte gör som man ska? Hur säger jag till er att det inte är rätt?
Nej just det, jag kan inte säga det. Varför skulle jag ifrågasätta er från början? Det ni har gjort? Men allvarligt. Tror ni att jag är helt tappad bakom en vagn eller?
Jag fattar, jag är inte dum.
Jag gör det för er skull - det blir inget kul sedan när de märker det. Och resten av oss är inte värda att ta er skit!
Tänk för fan.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Saknar dig min älskade<3 Hoppas jag träffar dig i skolan, kan ju inte få tag på dej annars ;/ älskar dig mest av allt (L) <3

Sanna sa...

Åh, du träffade mig (:
Jag älskar dig mest av allt.!

Anonym sa...

vad har hänt?

Sanna sa...

hm bara en grej i skolan..