lördag 30 juni 2007

Adiòs

Japp, då var det dags för den årliga resan till Strömstad.
Där har vi, eller snarare mormor och morfar, har ett hus där. Inte så mkt mer att säga om det, vi åker om ungefär en timma eller något sådant. Ska bli ganska skönt ändå - och jag och C ska liksom sola jäärnet! (jag lyckas alltid få en snygg bränna däär...)
Hur som helst - alla som läser detta, får väldigt gärna ringa mig om de känner för det, det vill säga mina vänner. Jag har liksom inga pengar på min mobil, så can't text or anything!
Så jag skulle bli jätte glad om jag fick nåt litet samtal då och då.
DESPERAT?!

Usch jag saknar alla så himla mycket - REDAN!
B är i Lysekil, A är i Åmål/Örebro, A är på Tjörn, F är i Italien, N är på Tjörn, F är oanträffbar och R älskar ju typ sin dator, så honom får man aldrig träffa.
Men vecka 28 på Tjörn! Det kommer bli huur bra som helst, som jag brukar säga ^^

Planen:
Lördag, vecka 26 - Åker till Strömstad
Torsdag, vecka 28 - Åker till Tjörn med A, N, A, R och F.
Söndag, vecka 28 - Åker hem igen.
Söndag, vecka 28 - Åker till pappa/F :)

Men men, aye aye.
Puss o kram allihopa - kommer sakna er jäärnet!

Inga kommentarer: