söndag 1 juli 2007

Semester?

Jo, då har jag en ordentlig semester.
Jag kan inte logga in på msn - får inte ladda ner det på datorn.
MEN WEBMESSENGER! OMG, vrf tänkte jag inte på det?
Ialla fall. Jag har inga pengar på mobilen, så kan inte svara på sms eller ringa någon.
(Fast folk ringer mej ^^)

Det är ganska skönt här uppe ändå. Så lugnt. Man kan sova utan att ha dåligt samvete för att man inte är uppe tillräckligt länge. Man kan helt enkelt bara slappa. Men det är inte fint väder..
Och jag blir så sur, när ska jag bli brun då? Denna sommaren verkar ju redan ha varit förbi!
Vart tog solen och värmen vägen?
Det är helt sjukt!

Ge mig sol och värme. Och gärna lite kompisar också - som körsbär på toppen!
För tillfället har jag fått sms från typ alla killkompisar, bortsett från N & R.
P har ringt några gånger med (sorry att jag inte svarade inatt - sov) och det är väldigt kul, det är liksom rogivande att prata med honom, skrattar typ hela tiden.
Samma med F.

Jaja, jag borde börja med den där förbannade träningsdagboken nu...
Funderar på om jag skulle ta mig en joggingtur och sedan göra typ 20x3 situps eller nåt.
Ja det låter bra...

Pussokram.

Inga kommentarer: